Trustpilot

GRATIS FRAGT VED KØB OVER 799 KR (Max 20 kg.)
14 DAGES RETURRET
HURTIG LEVERING PÅ LAGERVARER
ALLE DE KENDTE BRANDS

Fragt, levering og retur

Fragt & levering

Du kan få leveret dine varer med GLS både hjem til privaten og til et udleveringssted nær dig.

Du opnår fri fragt med GLS ved køb over 799 kr., så længe pakken leveres til pakkeshop. For at opnå gratis levering må pakkens samlede vægt ikke overstige 20 kg.

Du vil inden betaling blive hjulpet med at finde det udleveringssted der passer bedst for dig.

Vi gør vores bedste for at sende din ordre så hurtigt som muligt. Vi sender lagervarer indenfor 1-3 arbejdsdage, men vil så vidt muligt sende dagen efter bestilling. Ved udsolgte varer, eller varer med ekstra leveringstid, vil du som kunde blive kontaktet direkte af vores sælgere.

Levering forudsætter dog at GLS overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos GLS, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til vor leveringsdato.

I travle perioder vil du skulle regne med lidt ekstra leveringstid.

Forsinkelser af varer:

Grundet situationen i Europa, komponentmangel og generelle udfordringer med transport, kan der opstå forsinkelser på leveringer og skaffevarer.

Leveringsbetingelser:

Når vi afsender din forsendelse vil du modtage en mail med faktura. Du vil også modtage en mail med et "Track & Trace" nummer, så du selv kan følge med i din forsendelse.

Hvis varer ikke kan leveres, vil ekstra udkørsel være for kundens egen regning. I kommentarfeltet til din ordre, har du mulighed for at notere, hvis varen kan stilles et sted på din adresse, uden du kvitterer for den. Dette er en god idé, hvis du ved der er risiko for, at du ikke er hjemme når pakken leveres. 
Ved levering uden kvittering bærer kunden selv ansvaret for varens beskaffenhed, herunder sikkerhed og forsvarlig opbevaring.
Hvis varer stilles uden kvittering, er dette for modtagers ansvar og risiko. Vær opmærksom på at vi ikke kan garantere levering over stueetagen. 

Såfremt varen ønskes stillet i en opgang med dørtelefon, kan vi ikke sikre levering, da det er op til den enkelte fragtmand at vurdere, hvorvidt han vil benytte dørtelefonen eller ej. 

Fragtpriser:

Fragtpriser er variable ud fra den mængde varer, der bestilles og vægten herpå.

GLS - Pakkeshop:

GLS pakkeshop kan f.eks. være en tankstation, supermarked eller lignende forretning hvor din pakke bliver indleveret. Du skal selv hente pakken i pakkeshoppen. Du modtager en sms/e-mail når pakken er klar til afhentning i den valgte GLS pakkeshop. Hos pakkeshoppen skal du bruge det tilsendte pakkenummer for at få udleveret din pakke.

Fra kr. 47,- GRATIS ved køb over 799,- 

Ordrer med en samlet vægt over 20 kg kan IKKE leveres til en pakkeshop.

GLS - Hjemmelevering:

GLS privat hjemmelevering betyder at pakken leveres til din adresse. Er du ikke sikker på, om du er hjemme på dagen din pakke bliver leveret, skal du skrive i kommentarfeltet til ordren hvor pakken må stilles. Leveringen anses som sket når pakken er stillet og risiko og ansvar overgår til dig, så det er vigtigt at pakken stilles et sikkert og forsvarligt sted. 

Fra kr. 68,-

Ordrer med GLS hjemmelevering må IKKE overstige 30 kg.

Levering med fragtmand, 1/4 palle, 1/2 palle eller 1/1 palle:

Ved større forsendelser kan du vælge at få det sendt med fragtmand. 

1/4 palle + 1/2 palle: 259 kr.

1/1 palle: 259 kr.

Vi tilbyder pt. kun levering i Danmark. Ønsker du levering til Grønland, Færeøerne eller andet, kontakt os på info@adlersmad.dk

De angivne fragtpriser er vejledende. Afvigelser kan forekomme.

Afhentning:

Du har mulighed for at afhente bestilte varer efter aftale. 
Adlers Madværksted har ikke fysisk butik på adressen. Ved afhentning på vores adresse forsøger vi at give kunder en ekstra mulighed frem for fragt.

Sådan gør du:

  • Læg de varer du ønsker at bestille i kurven.
  • Vælg "Afhentning i Hinnerup" ved kassen
  • Du vil blive kontaktet på mail omkring nærmere afhentningstidspunkt. 
  • Har du et ønske til afhentningstidspunkt, er du velkommen til at skrive en kommentar på din ordre eller kontakte os på info@adlersmad.dk, og vi vil vende tilbage hurtigst muligt.

Afhentning kan først ske efter modtagelse af bekræftelse.

Transportskader:

Adlers Madværksted bestræber sig på, at alle forsendelser fra vores lagre bliver afsendt emballeret sådan at varen er beskyttet bedst muligt. På trods af vores bestræbelser oplever vores kunder desværre til tider, at varen er transportskadet.

Har din pakke været ude for en transportskade? Sådan gør du:

Modtager du en pakke med synlige udvendige skader skal du gøre følgende:

Først og fremmest opfordrer vi dig til at afvise pakken ved modtagelsen/afhentning i pakkeshoppen. Pakken sendes da tilbage til os, og vi opretter en sag med transportøren og sender straks en ny ordre til dig, således du ikke bliver ulejliget med en defekt vare.

Modtager du en pakke, som er intakt, men hvor der er skader på varen, skal du gøre følgende:

Du skal anmelde dette skriftligt til os på info@adlersmad.dk indenfor 24 timer fra du modtager din pakke.

Vigtigt: Vi kan ikke behandle din sag før følgende billeder er vedhæftet:

  • Foto af alle 4 udvendige sider af pakken
  • Foto af pakken indvendig samt indvendig emballage
  • Foto af skade(r) på varen
  • Foto af fragtlabel

Når vi har modtaget mail, vil du blive kontaktet hurtigst muligt angående det videre forløb.

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os på mail: info@adlersmad.dk, at du ønsker at fortryde dit køb. Herefter tilbagebetaler Adlers Madværksted det modtagne beløb minus fragtenVær opmærksom på at returnering og fortrydelsesret ikke gælder fødevarer.

I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret og du skal udfylde denne fortrydelsesformular og sende med i mailen eller printe ud og sende med returpakken.

Kunden skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er kunden ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind, og kunden bærer risikoen for varen fra tidspunktet den bliver sendt, til Adlers Madværksted modtager den. Kunden skal derfor beholde postkvitteringen samt evt. track- and trace- nummer indtil kunden får en bekræftelse fra Adlers Madværksted om, at pakken er modtaget.

Bemærk: Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette. Fødevarer, eksempelvis mel, kan IKKE returneres

Varen skal returneres med omdeling til følgende adresse:

Adlers Madværksted
Elgårdsminde 21
8382 Hinnerup

Varens stand: Kunden hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering end, hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Varen skal være ubrugt og i stand til at sælges videre. Hvis den originale emballage mangler eller er brudt kan det medføre en værdiforringelse af varen. Vi beder kunden om at tilbagelevere varen i ubrudt og hel originalemballage.

OBS! der ydes ikke fortrydelsesret på digitale varer.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du:
a) har modtaget din vare
b) får den sidste vare i fysisk besiddelse, hvis det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.

Hvis fristen udløber på en helligdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag.

Du kan læse mere om fortrydelse og returnering under vores betingelser her.

Ikke afhentede pakker i pakkeshop:

Har du ikke afhentet din pakke i din valgte pakkeshop inden for sidste afhentningsdato sendes din pakke retur til Adlers Madværksted. Når vi modtager pakken lægges varerne på lager igen og vi refunderer pengene for varerne til din konto minus fragten tur/retur!

Derudover vil der blive pålagt et gebyr på 150 kr. for din ikke-afhentede pakke. Gebyret vil blive modregnet i en eventuelt refundering. Indeholder din pakke fødevarer refunderes beløbet for denne/disse IKKE.